Schrijfabonnementen

Wereldwijd komt Amnesty in actie tégen marteling en de doodstraf en vóór mensen die onterecht of zonder proces gevangen zitten of gediscrimineerd worden. Dit gebeurt op veel manieren, o.a middels de schrijfabonnementen. Er worden brieven geschreven aan overheden om misstanden onder de aandacht te brengen en om gerechtigheid te vragen voor mensen die onrecht wordt aangedaan. Hoe meer brieven en handtekeningen, hoe groter de druk op overheden om de mensenrechten te respecteren.

Als schrijfabonnement houder ontvangt u 10 maal per jaar een kant- en klaar pakket met 1, 2 of 3 brieven inclusief een toelichting. De kosten voor het abonnement worden door u betaald. U ontvangt daartoe 1 maal per jaar, in februari, een nota. Deze bedraagt:

• abonnement op 1 brief –      € 21,30
  • abonnement op 2 brieven –  € 40,40
  • abonnement op 3 brieven –  € 59,50

Heeft u interesse in een schrijfabonnement?
Deze worden namens groep Zuidhorn-Grijpskerk verzorgd door:
Annelies Stinesen,
tel. 0594-504753 / 06 – 10287940